środa, 2 listopada 2016

Nostalgiczny anioł

Witajcie, 
dzisiaj w ramach Christmas Home Decor


prezentuję anioła,
nostalgicznego, czasem zamyślonego, czasem śpiewającego.
Baza anioła to komplet ze sklejki, który okleiłam papierami z kolekcji
Winter in Avonlea, użyłam gesso, maski, a potem dodałam ozdoby. 
Dekoracja na komodę gotowa :)

Wykorzystałam te papiery z kolekcji Winter in Avonlea:
 Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości  Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości  Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
 Pozdrawiam i zapraszam jutro na kolejne inspiracje

4 komentarze:

  1. Anioł jest śliczny. Mam pytanko jeśli to nie tajemnica to gdzie można kupić takiego do ozdoby. Bardzo mi się podoba jego kształt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Anioła w CRAFTfun znalazłam :)

      Usuń